Гарантійні зобов'язання компанії "РемСервіс".

Гарантія на ремонтКомпанія "Ремсервіс" надає офіційну гарантію на виконані роботи з ремонту побутової техніки терміном від 3 до 24 місяців. Письмова гарантія або акт виконаних робіт виписується майстром після завершення ремонту та є запорукою приїзду майстра у разі повторного виникнення несправностей подібного характеру.

Гарантія поширюється на всі види ремонтних робіт виконані нашими майстрами, а також замінені запчастини та комплектуючі. У випадку, якщо з вашою технікою станеться повторна поломка подібного характеру, ми зобов'язуємося виправити її безкоштовно, замінити несправну деталь або комплектуючі протягом 3-х днів з моменту вашого звернення.

Що робити при втраті гарантійного талона?

У разі втрати гарантійного талона ви завжди можете звернутися до нас для виконання гарантійних зобов'язань. Всі дані про вашу заявку зберігаються в базі замовлень сервісу. Просто повідомте оператору номер телефону, з якого було перше звернення до нашого сервісу, - і ми знайдемо вашу заявку в базі даних і відремонтуємо техніку безкоштовно.

У своїй роботі ми керуємося принципом "клієнт завжди правий" тому завжди йдемо на зустріч у будь-яких спірних ситуаціях. Цей принцип допоміг нам заслужити репутацію чесного та надійного сервісу з ремонту великої техніки. Ми беремо на себе повну відповідальність за те, щоб Ви, наш дорогий клієнт, залишилися задоволені.

Терміни гарантії на ремонт побутової техніки:

Основні види робіт:Термін гарантії
Ремонт пральних машиндо 24 місяців
Ремонт холодильниківдо 24 місяців
Ремонт електроплит, духовок, варильних поверхоньдо 12 місяців
Ремонт мікрохвильових печейвід 3-12 місяців
Ремонт посудомийних машиндо 24 місяців
Ремонт кондиціонерівдо 12 місяців

*Термін гарантії залежить від віку техніки та характеру несправності.

тел: (044) 333 75-62

Працюємо щодня з 8:00 до 20:00. Без вихідних.

Ми прагнемо максимально знизити кількість гарантійних звернень до компанії "Ремсервіс". Майстри під час ремонту використовують лише якісні комплектуючі від перевірених виробників, завдяки чому суттєво скорочується ймовірність передчасного виходу з ладу заміненої деталі та подальшого гарантійного ремонту.

Згідно зі статистикою звернень до нашої компанії компанії, кількість гарантійних випадків становить менше 2% від загальної кількості замовлень. Низькі показники гарантійних звернень були досягнуті завдяки злагодженій роботі відділу контролю якості, співпраці з перевіреними постачальниками запчастин, а також постійному вдосконаленню професійних навичок майстрів компанії.